• Index
  •  » Inne
  •  » Sprzedaz zdjec do agencji fotograficznej

#1 2010-03-16 14:29:26

kurdeniewiemco
Turysta

Sprzedaz zdjec do agencji fotograficznej

Witam!
Jestem na etapie oczekiwania na ogolny zarys umowy w sprawie kupna moich zdjec przez pewna agencje...
Jestem zielony w tych sprawach, czy moglby mi ktos z Was przyblizyc troche sprawe, tzn. jakie ceny sa na rynku, jakie zasady sprzedazy zdjec, zeby nie dac sie "w konia zrobic" ale zeby tez nie wyskoczyc z jakas zaporowa cena...
Szefowa agencji po zobaczeniu prewek byla zadowolona bardzo wiec to moze oznaka zeby cenki byly wyzsze;>
Moze sa jakies sztywne cenniki jakich sie trzeba trrzymac??

Prosze Was, bardziej doswiadczonych, o jakies porady.
z gory dzieki!

Ostatnio edytowany przez kurdeniewiemco (2010-03-16 14:31:18)

#2 2010-03-16 14:34:26

Mystik
Paplacz
Od: dam
Serwis

Re: Sprzedaz zdjec do agencji fotograficznej

a ceny są bardzo różne.
np zalezy od nakładu pisma w którym się ukażą.
w łódzkich gazetach zarabia się koło 3 zł za zdjęcie w gazecie. ;)

Więc jakie zdjęcia planujesz sprzedać i do jakich celów. a wtedy będzie można zastanawiać się nad cenami. ;) inna jest kwota za Dode z Nergalem a inna za posła Ziobre a jeszcze inna za zdjęcie roweru które trafi do ksiązki

"Nic nie jest pewne, tylko to wiem na pewno"

Film i Fotografia ślubna

#3 2010-03-16 14:42:48

kurdeniewiemco
Turysta

dzieki za odpowiedz.
foty mialyby isc do podrecznikow, albumow, kalendarzy, magazynow o zwierzetach, encyklopedi.
Zdjecia oczywisice dziekiej przyrody, od portretow mieszkancow lasu po krajobrazy i makro.

a jesli juz dojdzie do jakiejs sprzedazy to jaka mam pewnosc ze np. zdjecie zostalo sprzedane 10 razy, a agencja mowi mi ze 5 i placi za te 5...chcialbym sie utrzec od takich sytuacji :P

#4 2010-03-16 15:40:32

Piotr
Administrator
Od: Wrocław