Oprogramowanie
Dotknęła mnie katastrofa
Podczas pracy, uruchomione były LR i CS6, nastąpiła awaria zasilania. Po ponownym uruchomieniu kompa LR startuje normalnie, natomiast CS6 w trakcie uruchomiania pokazuje okienko:
Program Adobe Photoshop CS6 przestał działać.
– wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
– zamknij program
Wyszukanie rozwiązania nic nie daje. Z panelu sterowania windows (win7) odinstalowałem CS-a.
Przy pomocy Adobe Application Manager (mam usługę Creative Cloud) zainstalowałem go ponownie.
Dalej to samo, okienko jak opisane powyżej.
Oprogramowanie: Windows 7 x64, CS6 x64, LR 4.3 x64
Ma ktoś jakiś pomysł?
Klątwa z Barcelony?
Współczuję, ja akurat nie umiem pomóc, ale jakoś mi się tak nasunęło po lekturze dzisiejszych wątków.
Spróbuj jakiegoś narzędzia do czyszczenia rejestru. No i najpierw odinstaluj, a później zainstaluj ponownie.
Jak nie da rady – format
Auslogics Registry Cleaner – polecam.
JetClean – też polecam.
Odkurzacz – obowiązkowo.
Jak nie da rady – patrz pierwsze zdanie
Warto też sprawdzić dysk narzędziem systemowym win7, nie mam go nie wiem co to. W xp mój komputer, potem prawoklik na wszystkich dyskach i narzędzie sprawdzania.
Do rejestru np.
http://www.dobreprogramy.pl/CCleaner,Program,Windows,13061.html
lub
http://www.dobreprogramy.pl/Eusing-Free-Registry-Cleaner,Program,Windows,12923.html
Dałem Ci powyżej te, których sam używam.
Tak jak napisałeś w pierwszym zdaniu.
PS. A sama reinstalacja (bez odinstalowywania) nie przynosi rezultatu?
Z doświadczenia – CCleaner nie usuwa tylu błędów, co Eusing Free Registry Cleaner.
Z kolei Eusing Free Registry Cleaner jest wolniejszy i mniej efektywny jak Auslogics Registry Cleaner

Podczas pracy, uruchomione były LR i CS6, nastąpiła awaria zasilania. Po ponownym uruchomieniu kompa LR startuje normalnie, natomiast CS6 w trakcie uruchomiania pokazuje okienko:
Program Adobe Photoshop CS6 przestał działać.
– wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
– zamknij program
Wyszukanie rozwiązania nic nie daje. Z panelu sterowania windows (win7) odinstalowałem CS-a.
Przy pomocy Adobe Application Manager (mam usługę Creative Cloud) zainstalowałem go ponownie.
Dalej to samo, okienko jak opisane powyżej.
Oprogramowanie: Windows 7 x64, CS6 x64, LR 4.3 x64
Ma ktoś jakiś pomysł?
Miałem to samo gdy zaczął mi padać komp, wersje x32.
Udało się dopiero odzyskać po powrocie do stanu “z przed miesiąca”, sumiennie je zapisywałem.
Ale po następnych 2 miesiącach komp padł zupełnie.
Na Win8 wszystko trochę inaczej ale (jak na razie) znacznie szybciej
jp
A to możliwe Programy w ramach ochrony antypirackiej dopisują sobie w różnych nietypowych miejscach różne informacje – dla antywirów to może wyglądać na zachowanie typowe dla szkodników.
Zobaczymy czy da radę, ale ja poleciałbym jeszcze z Odkurzaczem – nie tyle, byś odzyskał miejsce, a też, by wywalił Ci śmieci.
Nie ma sprawy. 200 zł
Drogo mnie wyszła ta edycja, ale było warto Zapamiętać – nie lubię formy Jordek!
Za Jordka będę stawał się nieuprzejmy lub też przekręcał/skracał/modyfikował wg własnego uznania Wasze nicki, o!

Za Jordka będę stawał się nieuprzejmy lub też przekręcał/skracał/modyfikował wg własnego uznania Wasze nicki, o!

Jordek, lubię Cię! Jak mnie skrócisz?
Mógłbym Ci “r” po pierwszej literze dodać.
Klinery może pomogły a może nie. Przyczyną była uszkodzona biblioteka Net i to ją należało ponownie zainstalować lub poczekać aż zrobi to auto updating systemu.
Tak się zastanawiam. Stać Cię na Ps, Lr a nie stać cię na głupiego UPSa?

Podczas pracy, uruchomione były LR i CS6, nastąpiła awaria zasilania. Po ponownym uruchomieniu kompa LR startuje normalnie, natomiast CS6 w trakcie uruchomiania pokazuje okienko:
Program Adobe Photoshop CS6 przestał działać.
– wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
– zamknij program
Wyszukanie rozwiązania nic nie daje. Z panelu sterowania windows (win7) odinstalowałem CS-a.
Przy pomocy Adobe Application Manager (mam usługę Creative Cloud) zainstalowałem go ponownie.
Dalej to samo, okienko jak opisane powyżej.
Oprogramowanie: Windows 7 x64, CS6 x64, LR 4.3 x64
Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie było mnie, jak potrzebowałeś pomocy ale odezwę się i po fakcie – może komuś się przyda.
Adobe ma bardzo dobry system obsługi klienta. Kilka lat temu miałem problem z Premiere wersja pro. Żadne odinstalowywanie i instalowanie nie pomagało. Byłem bliski formatowania i ponownego stawiania systemu. Na szczęście napisałem do serwisu Adobe na ich stronie i w ciągu jednego dnia uzyskałem skuteczną pomoc. Kilka czynności i wszystko było OK. Polecam.
Tak się zastanawiam. Stać Cię na Ps, Lr a nie stać cię na głupiego UPSa?
Obawiam się, że się mylisz. Przyczyną była jedna z wtyczek. Ona uległa uszkodzeniu i przy starcie programu powodowała awarię. Na ups też mnie stać, ale do tej pory nie miałem czasu iść do sklepu
Gratulując rozwiązania problemu dodam jedynie, że z dużym sukcesem do usuwania programów i czyszczenia systemu po nich używam Revo Uninstaller. Jeśli ktoś próbował kiedykolwiek zreinstalować PCSuite (Nokia), wie, o czym mówię.
Pozdrawiam.
- You must be logged in to reply to this topic.