Strona główna Fora Foto Oprogramowanie Awaria CS6

Awaria CS6

Oprogramowanie

Member

Dotknęła mnie katastrofa :(
Podczas pracy, uruchomione były LR i CS6, nastąpiła awaria zasilania. Po ponownym uruchomieniu kompa LR startuje normalnie, natomiast CS6 w trakcie uruchomiania pokazuje okienko:

Program Adobe Photoshop CS6 przestał działać.
– wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
– zamknij program

Wyszukanie rozwiązania nic nie daje. Z panelu sterowania windows (win7) odinstalowałem CS-a.
Przy pomocy Adobe Application Manager (mam usługę Creative Cloud) zainstalowałem go ponownie.
Dalej to samo, okienko jak opisane powyżej.

Oprogramowanie: Windows 7 x64, CS6 x64, LR 4.3 x64

Ma ktoś jakiś pomysł?

Member

Klątwa z Barcelony?

Współczuję, ja akurat nie umiem pomóc, ale jakoś mi się tak nasunęło po lekturze dzisiejszych wątków.

Member
szalas wrote:
Klątwa z Barcelony?

Współczuję, ja akurat nie umiem pomóc, ale jakoś mi się tak nasunęło po lekturze dzisiejszych wątków.

Obyś się mylił, bo nie odpowiadam za skutki ;)

Keymaster

Spróbuj jakiegoś narzędzia do czyszczenia rejestru. No i najpierw odinstaluj, a później zainstaluj ponownie.

Member

Jak nie da rady – format :D

Auslogics Registry Cleaner – polecam.
JetClean – też polecam.
Odkurzacz – obowiązkowo.

Jak nie da rady – patrz pierwsze zdanie :)

Member

Znaczy odinstalować, wyczyścić rejestr i zainstalować? Bo same usunięcie i ponowna instalacja nic nie daje. Jakiś typ na program do czyszczenia? Nie znam się na tym.

Member

Warto też sprawdzić dysk narzędziem systemowym win7, nie mam go nie wiem co to. :) W xp mój komputer, potem prawoklik na wszystkich dyskach i narzędzie sprawdzania.

Do rejestru np.

http://www.dobreprogramy.pl/CCleaner,Program,Windows,13061.html

lub

http://www.dobreprogramy.pl/Eusing-Free-Registry-Cleaner,Program,Windows,12923.html

Member

Dałem Ci powyżej te, których sam używam.
Tak jak napisałeś w pierwszym zdaniu.
PS. A sama reinstalacja (bez odinstalowywania) nie przynosi rezultatu?

Member

Z doświadczenia – CCleaner nie usuwa tylu błędów, co Eusing Free Registry Cleaner.
Z kolei Eusing Free Registry Cleaner jest wolniejszy i mniej efektywny jak Auslogics Registry Cleaner :)

Member

Nie ma takiej możliwości. Dobra najpierw zajmę się rejestrem. Jeszcze podczas odinstalowania cs-a avast krzyczał, że znalazł jakiegoś rootkita i go usunął.

Member
okuka67 wrote:
Dotknęła mnie katastrofa :(
Podczas pracy, uruchomione były LR i CS6, nastąpiła awaria zasilania. Po ponownym uruchomieniu kompa LR startuje normalnie, natomiast CS6 w trakcie uruchomiania pokazuje okienko:

Program Adobe Photoshop CS6 przestał działać.
– wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
– zamknij program

Wyszukanie rozwiązania nic nie daje. Z panelu sterowania windows (win7) odinstalowałem CS-a.
Przy pomocy Adobe Application Manager (mam usługę Creative Cloud) zainstalowałem go ponownie.
Dalej to samo, okienko jak opisane powyżej.

Oprogramowanie: Windows 7 x64, CS6 x64, LR 4.3 x64

Ma ktoś jakiś pomysł?

Miałem to samo gdy zaczął mi padać komp, wersje x32.
Udało się dopiero odzyskać po powrocie do stanu “z przed miesiąca”, sumiennie je zapisywałem.
Ale po następnych 2 miesiącach komp padł zupełnie.

Na Win8 wszystko trochę inaczej ale (jak na razie) znacznie szybciej

jp

Keymaster
okuka67 wrote:
Nie ma takiej możliwości. Dobra najpierw zajmę się rejestrem. Jeszcze podczas odinstalowania cs-a avast krzyczał, że znalazł jakiegoś rootkita i go usunął.

A to możliwe :) Programy w ramach ochrony antypirackiej dopisują sobie w różnych nietypowych miejscach różne informacje – dla antywirów to może wyglądać na zachowanie typowe dla szkodników.

Member

Usunąłem CS.
Przeczyściłem tym: Auslogics Registry Cleaner
Znalazł coś ok 200 błędów i naprawił.
Teraz instaluję CS znowu, czekamy… :D

Member

Zobaczymy czy da radę, ale ja poleciałbym jeszcze z Odkurzaczem – nie tyle, byś odzyskał miejsce, a też, by wywalił Ci śmieci.

Member

Avastowi szpece od heurystyki mają problemy z ogólnie pojetą nadwrażliwością. Do wywalenia w sensie. ;)

Member

@okuka67, sprawdziłeś dyski?

Member

Dupa. To samo.
Teraz przeleciałem jeszcze raz, tymi, wszystkie opcje:
Auslogics Registry Cleaner
JetClean
Odkurzacz
i skasowałem ręcznie katalog CS6 w program files.
Instaluję, módlcie się, komu się akurat nudzi :)

Member

DZIAŁA !!! Programy zalecane przez Jorda użyte wszystkie po kolei pomogły.
Dzięki :)

Member

Nie ma sprawy. 200 zł :D

Member
jorddekroy wrote:
Nie ma sprawy. 200 zł :D

Poprawiłem posta na Twój temat na FB, więc jak ustaliliśmy kwita jest :D

Member

Drogo mnie wyszła ta edycja, ale było warto :) Zapamiętać – nie lubię formy Jordek!
Za Jordka będę stawał się nieuprzejmy lub też przekręcał/skracał/modyfikował wg własnego uznania Wasze nicki, o! :P

Member
jorddekroy wrote:
Drogo mnie wyszła ta edycja, ale było warto :) Zapamiętać – nie lubię formy Jordek!
Za Jordka będę stawał się nieuprzejmy lub też przekręcał/skracał/modyfikował wg własnego uznania Wasze nicki, o! :P

Jordek, lubię Cię! Jak mnie skrócisz?

Member

Mógłbym Ci “r” po pierwszej literze dodać.

Member

Klinery może pomogły a może nie. Przyczyną była uszkodzona biblioteka Net i to ją należało ponownie zainstalować lub poczekać aż zrobi to auto updating systemu.
Tak się zastanawiam. Stać Cię na Ps, Lr a nie stać cię na głupiego UPSa?

Member
okuka67 wrote:
Dotknęła mnie katastrofa :(
Podczas pracy, uruchomione były LR i CS6, nastąpiła awaria zasilania. Po ponownym uruchomieniu kompa LR startuje normalnie, natomiast CS6 w trakcie uruchomiania pokazuje okienko:

Program Adobe Photoshop CS6 przestał działać.
– wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
– zamknij program

Wyszukanie rozwiązania nic nie daje. Z panelu sterowania windows (win7) odinstalowałem CS-a.
Przy pomocy Adobe Application Manager (mam usługę Creative Cloud) zainstalowałem go ponownie.
Dalej to samo, okienko jak opisane powyżej.

Oprogramowanie: Windows 7 x64, CS6 x64, LR 4.3 x64

Ma ktoś jakiś pomysł?

Nie było mnie, jak potrzebowałeś pomocy ale odezwę się i po fakcie – może komuś się przyda.
Adobe ma bardzo dobry system obsługi klienta. Kilka lat temu miałem problem z Premiere wersja pro. Żadne odinstalowywanie i instalowanie nie pomagało. Byłem bliski formatowania i ponownego stawiania systemu. Na szczęście napisałem do serwisu Adobe na ich stronie i w ciągu jednego dnia uzyskałem skuteczną pomoc. Kilka czynności i wszystko było OK. Polecam.

Member
photomusic wrote:
Klinery może pomogły a może nie. Przyczyną była uszkodzona biblioteka Net i to ją należało ponownie zainstalować lub poczekać aż zrobi to auto updating systemu.
Tak się zastanawiam. Stać Cię na Ps, Lr a nie stać cię na głupiego UPSa?

Obawiam się, że się mylisz. Przyczyną była jedna z wtyczek. Ona uległa uszkodzeniu i przy starcie programu powodowała awarię. Na ups też mnie stać, ale do tej pory nie miałem czasu iść do sklepu :-D

Member

natala22, czytałaś cały wątek czy ostatni post? :) Sądzisz, że funkcjonuję dwa miesiące bez softu? :D

Member

natala22 nie ma czasu na czytanie wątku, bo rozwozi paczki ;)

Member

Jak odpowiadałem to jeszcze nie rozwoziła, to podstępna baba :D

Member

Gratulując rozwiązania problemu dodam jedynie, że z dużym sukcesem do usuwania programów i czyszczenia systemu po nich używam Revo Uninstaller. Jeśli ktoś próbował kiedykolwiek zreinstalować PCSuite (Nokia), wie, o czym mówię.
Pozdrawiam.

Viewing 29 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.