logowanie

Uwagi do serwisu www.dfv.pl

Member

Prośba do administratorów dfv.pl.
Irytuje mnie, że po każdym wyjściu ze strony muszę się ponownie logować. Ciągłe wpisywanie loginu i hasła, w przypadku gdy korzystam z tej strony kilka razy dziennie, jest niewygodne. Podobaja mi się rozwiązania na innych galeriach, gdzie jeśli chcę jestem zapamiętywana przez kilka dni, a wylogowanie zależy tylko ode mnie. Czy nie można by tego zmienić na dfv.pl ?

pozdrawiam

Member

w zakładce profil>prywatność jest opcja >>Zapamiętaj login i hasło pomiędzy wizytami<< poza tym zawsze można "kazać" przeglądarce by zapamiętała

Member

w zakładce profil>prywatność jest opcja >>Zapamiętaj login i hasło pomiędzy wizytami<< zaznaczyłam tę opcję, ale po ponownym uruchomieniu przeglądarki i tak muszę się od nowa logować więc chyba nie o takie rozwiązanie mi chodziło…ale dzięki za odpowiedź

Member

Być może używasz jakiegoś programu czyszczącego, który usuwa zapamiętane hasła. Ja np. używam CCleanera, który ma opcję usuwanie zapamiętanych haseł. Może to Ci coś pomoże.

Member

W opcjach przeglądarki też można ustawić czyszczenie formularzy i haseł ;-)

Member

A ja mam coś takiego: otwieram stronę (pod mozilla firefox) loguję się na stronie, oglądam i komentuję zdjęcia po czym wchodzę na forum i Zonk. Logowanie od nowa.
Dlaczemu tak się dzieje?

Member

Chcę odświeżyć wątek, bo wkurza mnie powoli konieczność logowania do galerii za każdym wejściem na stronę. Może da się coś ustawić, żeby pamietał użytkownika po wpisaniu loginu i hasła… Na forum to świetnie dziala, w galerii niestety nie. :(

Member
adampl wrote:
Chcę odświeżyć wątek, bo wkurza mnie powoli konieczność logowania do galerii za każdym wejściem na stronę. Może da się coś ustawić, żeby pamietał użytkownika po wpisaniu loginu i hasła… Na forum to świetnie dziala, w galerii niestety nie. :(

Z tym wkurzaniem to może za duże słowo, ale podepnę się pod prośbę. No chyba, że mi antywirus potem będzie krzyczał o “DFV tracking cookie” :D

Member

ja tam wolę by mnie system nie pamiętał :-) ani żadnych moich haseł ;-))

Member

System powinien słuchać właściciela. jak ten chce, żeby go pamiętał to powinien pamiętać.
Mnie drażni też konieczność wycofywania się po dodaniu komentarza. nie umiem sobie z tym poradzić.
W galerii też by się przydało aby było dalej i dalej a nie “wloz i wyloz”.

Member

u mnie również na fajerfoksie i chromie wystarczy przejść z jednej zakładki na druga lub do forum i już pyk zaloguj się…

Member

Prosba do administratorow.
Mam problem, aby zalogowac sie do dzialu “Galerie”. Wpisujac dane dotyczace nazwy uzytkownika i haslo, pokazuje sie informacja “nieprawidlowy login”. Natomiast w dziale “Forum” jestem zalogowany caly czas, ale przechodzac stad do Galeri jestem wylogowany, no i tak caly czas. Moze jakas tega glowa administratora poradzi cos na to. Pisalem nawet do redakcji, ale nadal mam ten sam problem. Bede wdzieczny za pomoc w usunieciu tej “usterki”.

Keymaster

Spróbuj za kwadrans.

Member
Piotr wrote:
Spróbuj za kwadrans.

Wielkie dzieki Piotrze. Teraz loguje sie bez problemu.

Member
Jerry wrote:
Prosba do administratorow.
Mam problem, aby zalogowac sie do dzialu “Galerie”. Wpisujac dane dotyczace nazwy uzytkownika i haslo, pokazuje sie informacja “nieprawidlowy login”. Natomiast w dziale “Forum” jestem zalogowany caly czas, ale przechodzac stad do Galeri jestem wylogowany, no i tak caly czas. Moze jakas tega glowa administratora poradzi cos na to. Pisalem nawet do redakcji, ale nadal mam ten sam problem. Bede wdzieczny za pomoc w usunieciu tej “usterki”.

Panie administratorze – u mnie też nie działa, w taki sam sposób jak to było u Jerry’ego.
Piotr

Keymaster

Też spróbuj za 15 minut :)

Viewing 15 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.