Sprzęt
Witaj,
Mam to to od trzech lat. Nie wiem na czym chcesz używać, ale u mnie na 5DI pracuje bez zastrzeżeń – na 5DII nie wyrabia już rozdzielczości. Ja za to szkiełko dałem 200zł więc złego słowa nie powiem. AF również bez zastrzeżeń. Ogólnie stosunek jakość/cena to rewelacja.
Na przesłonie 3.5 używalny jak najbardziej, od 5.6 bardzo ostry.
Jak szukasz taniego szerokiego kąta do pełnej klatki to spokojnie możesz brać.
pozdrawiam
Artur
Szukałem w necie ale jakoś z tymi informacjami słabo.
Mam to to od trzech lat. Nie wiem na czym chcesz używać, ale u mnie na 5DI pracuje bez zastrzeżeń – na 5DII nie wyrabia już rozdzielczości. Ja za to szkiełko dałem 200zł więc złego słowa nie powiem. AF również bez zastrzeżeń. Ogólnie stosunek jakość/cena to rewelacja.
Na przesłonie 3.5 używalny jak najbardziej, od 5.6 bardzo ostry.
Jak szukasz taniego szerokiego kąta do pełnej klatki to spokojnie możesz brać.
pozdrawiam
Artur
Do Pentaxa K5, ale to już niepełna klatka. Widziałem że ceny nie są wysokie i chciałbym spróbować.
Szukałem w necie ale jakoś z tymi informacjami słabo.
A widzisz, tego nie znalazłem. Dzięki ac.
Klasyk z końca ubiegłego wieku. Najtańszy zoom szerokokątny do pełnej klatki dostępny na rynku, plastikowy ze stalowym bagnetem, kręcący mordką ale całkiem solidny. Po przymknięciu do F/8-11 da przyzwoity obrazek nawet na Alfie 900 (24Mp). Aberracje i winieta w normie. Typowy filtr 77.
W Europie sporo egzemplarzy sprzedano niegdyś pod marką SOLIGOR, był dostępny na wszystkie popularne bagnety. Wersje Minolta A (z oznaczeniem MA lub M-AF na bagnecie) są w pełni kompatybilne z wszystkimi lustrzankami Sony.
Pod APS-C może być alternatywą dla gorszych jakościowo kitów 18-55, bo daje wyrównanej jakości obraz na całej klatce.
- You must be logged in to reply to this topic.