Sprzęt
Czy ktoś orientuje się w ewnetualnym zakresie kosztów naprawy pokrętła zamontowanego w korpusie Pentaxa k-r?
Przy obracaniu pokrętła np w czasie wyboru przesłony czy czasu otwarcia nie można dokonać wyboru ustawienia – parametr czasami się nie zmienia, czasami ustawia w inną stronę niż sobie tego życzę.
Korpus ma ponad dwa lata (brak gwarancji).
Aparat został kupiony w sklepie Euro RTV AGD, więc raczej muszę skorzystać z innej opcji oddania do naprawy. Mieszkam w Wałbrzychu – czy ktoś orientuje się gdzie najbliżej tego miasta jest serwis/sensowny serwis, który może dokonać takiej naprawy?
Ile z reguły ona trwa? Korpus przywiózłbym ze sobą na urlop do Polski, pytanie ile trwałoby usunięcie usterki.
Może ktoś potrafi podać adres dobrego serwisu w Polsce, który podejmuje się naprawy sprzętu przekazanego drogą wysyłkową? Może któryś z serwisów/sklepów na Allegro?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
O ile dobrze sobie przypominam to serwis Pentaxa chyba jest w Gdańsku…U mnie w Chorzowie jest gość który bardzo solidnie naprawia aparaty-tel. 602 133 776,nazywa się Arkadiusz Gara.Znajdziesz go na internecie.Wiem że Wałbrzych i Chorzów dzieli około 270 km ale na dzień dzisiejszy tyle mogę Ci powiedzieć…Może jacyś inni użytkownicy doradzą Ci coś lepszego…Powodzenia!))
Serwis
+48 22 46 45 820
fax +48 22 46 45 890
serwis@apollo.eu
Korzystałem raz przy wymianie osłony ekranu LCD – sprawnie i b.dobry kontakt.
Czytałem też skrajne opinie o tym serwisie.
Aparat przesłany paczką – kurier, w obie strony.
Też z okolic Wałbrzycha.
Miałem podobny problem w K-7, tak na marginesie czytałem, że to dość częsty problem u Pentaxa i to się chyba niestety potwierdza.
Ja naprawy dokonałem w serwisie w Łodzi, oczywiście nieautoryzowanym, ale aparat i tak był już po gwarancji. Kosztowało mnie to 220zł, a naprawa polegała na, zgodnie z tym co zostało napisane na potwierdzeniu, czyszczeniu styków oraz jakiegoś komutatora osi przełącznika, cokolwiek to znaczy:) W każdym razie od naprawy minęło już jakieś 9 miesięcy i wszystko nadal działa poprawnie, mam nadzieję, że problem nie wróci, bo gwarancja “ponaprawowa” wynosiła 3 miesiące.
- You must be logged in to reply to this topic.