Strona główna Fora Foto Inne pytanie odnośnie wykorzystanego limitu

pytanie odnośnie wykorzystanego limitu

Inne

Member

Witam :)
Czy ktoś mi odpowie co zrobić ,kiedy mam już wyczerpany limit 15 MB na zdjęcia ,a chciałbym publikować kolejne foty?Czy istnieje jakaś mozliwość zwiększenia tego limitu?
Pytałem już o to Administrację w mailu ,ale do dziś nikt nie odpisał,więc pytam tu,skoro adminom nie chce sie odpowiadać na pytania swoich użytkowników.
pozdrawiam serdecznie

Member

skasuj część fotek :-) będzie miejsce na kolejne

Member

Musisz być “aktywny”, pisz posty na forum, komentuj zdjęcia, itp.

Member

hej,
no juz nie przesadzaj, ze nie chce nam sie odpisywac. Admini tego serwisu bardzo uczestnicza w jego rozwoju. Nieraz bywa, ze mail sie zawieruszy i odnajdzie bo dluuugim czasie ale wystarczy watek na forum i juz jest reakcja.
Na pytanie odpowiedzieli juz koledzy. Badz aktywnym userem a miejsca przybedzie. U nas to jedyny sposob na wieksza ilosc miejsca.

Member
Cris70 wrote:
Czy ktoś mi odpowie co zrobić ,kiedy mam już wyczerpany limit 15 MB na zdjęcia

Poszukać galerii gdzie nie ma limitu :)

Member

Serdecznie dziekuję za pomocne odpowiedzi:)
pozdr.

Member

Ok trzeba być aktywnym ,ale czy gdzieś jest określone w jaki sposób przez tą aktywność wzrasta limit na dodawanie zdjęć? Niewiem …czy trzeba np. napisać tysiąc komentarzy by dostać ileś tam kilobajtów miejsca??? :)
jak to jest z tym?

Keymaster
Cris70 wrote:
Ok trzeba być aktywnym ,ale czy gdzieś jest określone w jaki sposób przez tą aktywność wzrasta limit na dodawanie zdjęć?

Jest “po uważaniu” :)

Quote:
czy trzeba np. napisać tysiąc komentarzy by dostać ileś tam kilobajtów miejsca??? :)
jak to jest z tym?

Jak napiszesz ten tysiąc sensownych komentarzy, to się zgłoś :)

Member

hahaha :DDDD

Keymaster

Czemu “haha”? Niektórzy zdążyli po kilka tysięcy komentarzy napisać, w znacznej części zawierających więcej niż kropkę lub krzyżyk. Zresztą po pół tysiąca sensownych komentarzy też się można zgłaszać.

Member

W sumie to niczego konkretnego się nie dowiedziałem:)
to chyba zostanę przy takim limicie jaki jest
pozdr.

Member

Cris70 – dfv.pl nie jest miejscem gdzie mozna wrzucic wszystko co Ci sie nawinie, to musza byc przemyslane fotografie. Dzieki temu userzy moga wymieniac sie pomocnymi uwagami. Slabsze zdjecia wypadaja, na ich miejsce wchodza nowsze, lepsze. Bedac aktywnym uzytkownikiem miejsce w galerii jest zwiekszane. Niektorzy nasi userzy maja po 70MB. Oczywiscie mozna powiedziec ze na innych serwisach jest o wiele wiecej, ze wystarczy sms’a wyslac by powiekszyc konto. A tu tak nie ma. Chodzi o szkolenie swojego warsztatu a nie umieszceniu jak najwiekszej liczby zdjec na profilu. Miej ich 10 ale wartosciowych.
Fotki fajne masz, komentarze regularnie wystawiasz … cierpliwosci ;]

Member

ok,uzbroję się w cierpliwość ,bo to przecież zacna cecha:)))
pozdr.

Member

Jakie są kryteria do oceny sensowności komentarzy?

Member
Maryla wrote:
Jakie są kryteria do oceny sensowności komentarzy?

Na mój rozum:

komentarze do zdjęć – komentarze kreatywne niosące w sobie treść, przesłanie, opinię sygnalizującą niedoróbki zdjęcia i podkreślające zalety. Czyli żadne tam samo: “super” albo “extra” albo “:)

komentarze na forum – podobnie jak wyżej. Komentarz ma coś wnosić do dyskusji a nie sprawiać wrażenia, że ktoś za wszelką cenę chce sobie podbić licznik postów.

Member
SHARK wrote:
A ja dostałam 15MB więcej:) z czego się b. cieszę:)

Pozazdrościć….

Member

Jak ktoś robi ładne zdjęcia to dostaje :) Ale się podlizałem. :P

Member
GUMIK wrote:
Jak ktoś robi ładne zdjęcia to dostaje :) Ale się podlizałem. :P

Fakt :)

Member
losv wrote:
Cris70 – dfv.pl nie jest miejscem gdzie mozna wrzucic wszystko co Ci sie nawinie, to musza byc przemyslane fotografie. Dzieki temu userzy moga wymieniac sie pomocnymi uwagami. Slabsze zdjecia wypadaja, na ich miejsce wchodza nowsze, lepsze. Miej ich 10 ale wartosciowych.

Ot i cała prawda.

Member
artur.sikora wrote:
GUMIK wrote:
Jak ktoś robi ładne zdjęcia to dostaje :) Ale się podlizałem. :P

Fakt :)

Fakt – koleżanka SHARK robi ładne zdjęcia? czy Fakt – podlizałem się…? :D (a może jedno i drugie? :P )

Member
losv wrote:
– dfv.pl nie jest miejscem gdzie mozna wrzucic wszystko co Ci sie nawinie,

no prawda ;) limit pozwala również spojrzeć krytyczniej na własne prace; jeżeli nie potrafi się wyselekcjonował, to limit w tym jest pomocny bardzo

Member
SHARK wrote:
A ja dostałam 15MB więcej:) z czego się b. cieszę:)

za darmo ? –:))

Member
SHARK wrote:
[ udzielam się na forum, realizuję czyny społeczne (np. klikam gdzie trzeba), komentuję zdjęcia innych userów i chyba dość surowo, no i staram się robić dobre zdjęcia i nie wstawiać badziewia.

jeszcze chwila i w samozachwyt wpadniesz :D
a może już jest za późno?

Member
SHARK wrote:
GUMIK wrote:
Jak ktoś robi ładne zdjęcia to dostaje :) Ale się podlizałem. :P

A co Ty się tak przymilasz? Masz jakiś interes do mnie?;) A może wyznajesz zasadę: dzień bez wazeliny to dzień stracony;)

Ja się nie przymilam tylko stwierdzam fakty :) Heheee… Pisze szczerze bo podoba mi się spora część Twoich zdjęć. Szkoda, że tematyka ograniczona raczej tylko do makro.
Poza tym to jak ktoś wrzuca tylko najlepsze fotki a nie wszystko jak leci to dostanie większy limit. Tym bardziej, jak zdjęcia są rzeczywiście dobre i podobają się innym.
Uważam, że jak otrzymam odpowiednią ilość komentarzy, że zdjęcie jest kiepskie to wyciągam wnioski i foto usuwam. Są tacy co dostają niskie oceny i komenty, że fotka jest do dupy to ją kasują i wrzucają jeszcze raz…

Member

Posty na forum też muszą być sensowne? A co do komentarzy, to liczą się także sensowne odpowiedzi na komentarze pod własnym zdjęciem? I kto o tej sensowności decyduje? Ktoś z adminów, czy komputer?

Aby się ktoś nie czepiał to od razu przyznam, że pytam głównie dlatego, aby się jakoś udzielić na forum ;)

Member
Maryla wrote:
Posty na forum też muszą być sensowne?

Tak :]

Quote:
A co do komentarzy, to liczą się także sensowne odpowiedzi na komentarze pod własnym zdjęciem?

Nie :]

Quote:
I kto o tej sensowności decyduje? Ktoś z adminów, czy komputer?

No raczej redakcja DFV. Chyba nie mają programów semantycznych do analizy treści pod kątem ustalonych kryteriów. Słowem patrzą po prostu kto tu jest i aktywny i pomocny i wnosi ogólnie dużo wkładu w rozwój i istnienie serwisu DFV.

Quote:
Aby się ktoś nie czepiał to od razu przyznam, że pytam głównie dlatego, aby się jakoś udzielić na forum ;)

Już to było. Robić fajne zdjęcia i wrzucać je do galerii. Komentować zdjęcia innych – co się podoba, co się nie podoba. Pomagać na forach potrzebującym (w miarę swoich możliwości), udzielać się w dyskusjach, nie krytykować administratorów ;-) (to ostatnie to żart oczywiście). Można w razie co założyć własny wątek z zadanym pytaniem np.

I oczywiście lepiej nie robić tego wszystkiego tylko i wyłącznie aby “sprostać wymaganiom” i mieć większy limit bo to psuje całą przyjemność.

Member
GUMIK wrote:
SHARK wrote:
GUMIK wrote:
Jak ktoś robi ładne zdjęcia to dostaje :) Ale się podlizałem. :P

A co Ty się tak przymilasz? Masz jakiś interes do mnie?;) A może wyznajesz zasadę: dzień bez wazeliny to dzień stracony;)

Ja się nie przymilam tylko stwierdzam fakty :) Heheee… Pisze szczerze bo podoba mi się spora część Twoich zdjęć. …

…bez komentarza…. ;-)

Member
SHARK wrote:
Ja kiepska fotkę usuwam już po pierwszym złym komentarzu

Jeeej, może też powinienem wyrzucić tę fotkę: https://www.dfv.pl/gallery/members/artur.sikora.html?g2_itemId=1597794 ?
Mam tam jeden zły komentarz…

Member
artur.sikora wrote:
SHARK wrote:
Ja kiepska fotkę usuwam już po pierwszym złym komentarzu

Jeeej, może też powinienem wyrzucić tę fotkę: https://www.dfv.pl/gallery/members/artur.sikora.html?g2_itemId=1597794 ?
Mam tam jeden zły komentarz…

Bo trzeba jeszcze umieć odróżniać konstruktywny zły komentarz od złośliwego komentarza, albo głupiego komentarza…

Member
SHARK wrote:
Jeśli ten zły jest któryś z kolei, a reszta pozytywne, to fota zostaje, ale jesli już pierwszy jest negatywny, to fota out.

To błąd. Dlaczego nie bierzesz pod uwagę tego, że nie wszytko, wszystkim się musi podobać? Poza tym jest jeszcze coś takiego jak komentarz odwetowy.

Member
artur.sikora wrote:
SHARK wrote:
Ja kiepska fotkę usuwam już po pierwszym złym komentarzu

Jeeej, może też powinienem wyrzucić tę fotkę: https://www.dfv.pl/gallery/members/artur.sikora.html?g2_itemId=1597794 ?
Mam tam jeden zły komentarz…

SHARK wrote:
Jeśli ten zły jest któryś z kolei, a reszta pozytywne, to fota zostaje

Uff, ulżyło mi :)

Member
SHARK wrote:
[…] ale może ja się nie znam.

Ja bym powiedział, że masz swoją wizję fotografii ;-) oto chodzi.

Member
molp wrote:
Musisz być “aktywny”,

no i to ostro ;P dzisiaj Lisa_55 wystawiła raptem tylko ponad 155 komentarzy pod zdjęciami, ale jak mawiają cel uświęca środki ;P

Member
dar_wro wrote:
molp wrote:
Musisz być “aktywny”,

no i to ostro ;P dzisiaj Lisa_55 wystawiła raptem tylko ponad 155 komentarzy pod zdjęciami, ale jak mawiają cel uświęca środki ;P

Liczba komentarzy, postów. Lisa_55 ma czas, nadrobi statystykę :-)

Member

A dla mnie to chyba nie ma ratunku…. ponieważ forum najczęściej tylko czytam, starając się nie zadawać głupich pytań (żeby głupich odpowiedzi nie dostawać), zdjęć wrzucam tylko troszeczkę i zostawiam te które albo mi się bardzo podobaja albo innym się podobają (czekam na oceny – ale nie punkty tylko “konstruktywną krytykę”), nie wystawiam komentarzy bo nie czuję się na siłach żeby innym radzić skoro u mnie jeszcze mnóstwo do szlifowania techniki i kompozycji. Więc czuję się dobrze z moimi 15MB. I nie oczekuję odpowiedzi na ten post ;-)

Member
nedyarrd wrote:
A dla mnie to chyba nie ma ratunku…. ponieważ forum najczęściej tylko czytam, starając się nie zadawać głupich pytań (żeby głupich odpowiedzi nie dostawać), zdjęć wrzucam tylko troszeczkę i zostawiam te które albo mi się bardzo podobaja albo innym się podobają (czekam na oceny – ale nie punkty tylko “konstruktywną krytykę”), nie wystawiam komentarzy bo nie czuję się na siłach żeby innym radzić skoro u mnie jeszcze mnóstwo do szlifowania techniki i kompozycji. Więc czuję się dobrze z moimi 15MB. I nie oczekuję odpowiedzi na ten post ;-)

To faktycznie, jesteś stracony:)

Member
Michal_Kucyrka wrote:
dar_wro wrote:
molp wrote:
Musisz być “aktywny”,

no i to ostro ;P dzisiaj Lisa_55 wystawiła raptem tylko ponad 155 komentarzy pod zdjęciami, ale jak mawiają cel uświęca środki ;P

Liczba komentarzy, postów. Lisa_55 ma czas, nadrobi statystykę :-)

chyba mnie nie zrozumiałeś :)

Viewing 36 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.