Strona główna Fora Foto Giełda Sprzedam Nikkora 50mm f=1,8

Sprzedam Nikkora 50mm f=1,8

Giełda

Member

Praktycznie nieużywany, lezy grzecznie w szafie, stan idealny (bo jaki ma byc :-))), cena 450zł z przesyłką.
Sprzedaję, bo zbieram na inną portretówkę :-)
kontakt: krzyskra0@poczta.onet.pl

Member
krzyskra0 wrote:
Sprzedaję, bo zbieram na inną portretówkę :-)

Hm, niech zgadnę. Nikkor 85 mm f/1.8?

Member

a może 85 mm f/1,4? :DDD

Member

Może przeczytać tytuł, zamiast zgadywać :DDD
Blondynka :)

Member

marzy mi się Nikkor 105mm f=2,0 no ale…:-)))

Member
AnnaB wrote:
Może przeczytać tytuł, zamiast zgadywać :DDD
Blondynka :)

To ty myślisz, że my zgadujemy, co on chce sprzedać? No nie żartuj:P

Member

:-)

Member

Ja tam znam wiele bystrych blondynek :D

Member
krzyskra0 wrote:
marzy mi się Nikkor 105mm f=2,0 no ale…:-)))

DC onegdaj chwalił się Szymon D200. Pewnie może opowiedzieć o tym szkiełku.

Member
SHARK wrote:
To ty myślisz, że my zgadujemy, co on chce sprzedać? No nie żartuj:P

:) Zgadujecie co chce kupić ?
Chyba żartujesz pisząc, żeby “nie żartować” :))) Wszystko ma być serio i na poważnie ?

Member

Polska język trudna język ;-)

Member
AnnaB wrote:
:) Zgadujecie co chce kupić ?

Bingo! :)

Member

ej, laski, nie rujnujcie mi poważnego wątku :-))) bez jaj- zależy mi na powaznych ofertach :-))

Member
luczywo wrote:
krzyskra0 wrote:
marzy mi się Nikkor 105mm f=2,0 no ale…:-)))

DC onegdaj chwalił się Szymon D200. Pewnie może opowiedzieć o tym szkiełku.

Kiedyś miałem do czynienia z tym szkłem. Jeżeli ktoś mysli poważnie o portretach to powinien zbierać na tą optykę. daje rewelacyjne zdjęcia nie osiagalne dla innych obietywów (głównie chodzi o kontrolę rozmycia tła). Jak bawiłem sie porzyczonym tym szkłem to ustawiałem przysłonę np na f/8 lub f/11 a rozmycia tła na maksa czyli na f/2 o powiem że efekt zwalił mnie z nóg. Ostrość pierwszego planu była obłędna a dalszy plan niezwykle miękki i plastyczny. Generalnie polecam ten obiektyw.

Member

Szymon, a możesz mi na maila podesłać jakieś fotki zrobione tym obiektywem? Cena co prawda zabija (jakieś 3900-4200) ale jeśli jest wart zachodu… :-)

Viewing 14 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.